MCEBuddy holdt op med at fungere efter jeg installerede Tablo Tools. Jeg afinstallerede det og geninstallerede det, og nu får jeg denne besked under installationen. Fejl 1001. Den angivne tjeneste er blevet markeret til sletning.
Har du genstartet efter afinstallationen? Hvis ikke, så genstart og prøv derefter at geninstallere.
Nej. Betyder det noget, hvilket program jeg installerer først, MCEBuddy eller Tablo Tools? Jeg tror, det har noget med ffmpeg-installationen at gøre. Jeg afinstallerede alt, og jeg vil genstarte og prøve igen i en anden rækkefølge, hvis det har betydning.
Det har ingen betydning i hvilken rækkefølge. Men under afinstallationen af MCEBuddy vil den forsøge at fjerne den tilknyttede Windows-tjeneste. Dette vil normalt kræve en genstart for at blive fuldført. Og da tjenesten stadig er der, når du går videre til at installere MCEBuddy igen, vil den se, at den stadig findes og er markeret til sletning, og installationen vil mislykkes. Du skal derfor genstarte for at fuldføre afinstallationen af MCEBuddy. Jeg er ikke bekendt med nogen konflikt mellem Tablo Tools og MCEBuddy og kan ikke forestille mig noget i Tablo Tools, der ville forårsage en konflikt, så det er mærkeligt, at du oplever problemer.
Tak. Det virkede. Tak for din tid.